20 decembra 2015

Christmas Tag


Ahojte miláčikovia moji!Ako sa máte?Tešíte sa na Vianoce alebo si ani neuvedomujete,že nejaké budú ako ja?Čas plynie veľmi rýchlo ale vianočnú atmosféru vôbec necítim.Hádam mojím výletom do Prahy kde budem tráviť sviatky sa nejako naladím a strávim príjemné a pohodové sviatky v kruhu rodiny.


Jaký je tvůj oblíbený Vánoční film a naopak?
 Môj obľúbený Vianočný film je Princezna ze mlejna,Polárny Expres a Popoluška.Naopak film ktorí z duše nemám rada je Sám doma :)

Jaká je tvá oblíbená Vánoční barva?
Obľúbená Vianočná farba je určite zlatá :)

Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
Ja sa na štedrú večeru vždy upravím čo najkrajšie sa dá.Je to pre mňa špeciálna večera strávená s blízkymi.

Otevíráš své dárky večer nebo ráno, v kolik?
Ja som naučená tak,že zjeme večeru dáme si zákusky a potom ideme k stromčeku kde sú už prichystané darčeky.

Upekla jsi někdy chaloupku z perníčku?
Chalupku nie ale medovníky,perníčky,linecké koláčiky atd. atd. určite áno.Som predsa nejaká hoteláčka nie? :D

Co děláš o vánočních prázdninách?
Užívam si ich s blízkymi ľudmi a snažím sa aj trochu oddychovať ale cez tieto prázdniny budem dosť rozcestovaná takže oddychu bude málo.

Máš nějaké vánoční přání?
 Keď sa nad tým tak zamyslím,tak ani nemám.Asi len jedno také osobné a ostatné také všeobecné nech rodinu mám zdravú a šťastnú :)

Jaká je tvá oblíbená vánoční vůně?
 Pomaranč,vanilka,škorica,mandarinka a čokoláda.

Jaké je tvé oblíbené vánoční jídlo/pochoutka?
 Zemiakový šalát mám rada,pretože ho jem iba raz ročne :D

Máte niečo podobne ako ja?Ako sa chystáte tráviť sviatky Vy? :)

        

1 komentár: