14 decembra 2015

Welcome our darlings

Prvé čo by sme chceli spraviť je privítať Vás na našom blogu,ktorí sa budeme snažiť čo najvýnimočnejším akým sa dá.Keďže v tejto brandži je už dosť bloggeriek so svojimi blogmi,budeme sa snažiť prispievať záležitosťami z nášho každodenného života.

Ak sa chceš o nás dozvedieť viacej klikni na Čítať ďalej :)
Kto vlastne sme?

Sme dve kamarátky,ktoré síce rozdeľuje veľká vzdialenosť ale aj napriek držíme spolu a rozhodli sme sa podeliť sa o naše módne tipy,životy a zážitky spolu s Vami :)

 Moje meno je Nikoleta Kollárová no moja rodina a kamaráti ma volajú Niki,Nika,Nikita alebo Nicki. Žijem na tejto planéte už pomaly 18-ty rok môjho života.Chodím do 2.B triedy odboru hotelová akadémia.Som jedináčik a som na striedavej starostlivosti.Medzi moje hobby patrí písanie článkov na blog,nakupovanie,trávenie času s mojimi známymi,spievanie(aj keď falošne),varenie a tancovanie.
A aká som?To by vedeli najlepšie posúdiť asi ľudia,ktorí so mnou trávia nejakí ten čas.Ale ja by som sa opísala ako milé,priateľské,nápomocné ale dokonca aj veľmi tvrdohlavé,sebavedomé občas až moc vtipné dievča.Hlavné čo pre mňa je,je to aby ľudia okolo mňa boli šťastný.Preto ak vidím niekoho smutného tak sa ho snažím ihneď rozveseliť.Znamená to,že som za každú srandu aj ked nie vždy je vydarená.
Tak teraz dosť o mne,prejdime k predstaveniu mojej pre mňa dokonalej kamarátky :)


AHOJTE!
Moje meno je Marion Holosová, moji kamaráti a väčšina učiteľov ma volá Rion.Prezývku som si vymyslela sama,pretože moje meno nemám veľmi v obľube.Mám krásnych 14 rokov. Žijem s oboma rodičmi,3 sestrami a 1 bratom.Spoluautorka tohto blogu,ktorá je tu so mnou už 2 rok môjho života.Cez rok sa vidíme síce iba raz, je to málo ale vždy sa na ňu teším viac a viac. Moje hobby? 
Neskutočne milujem tancovať! Tancujem všade je jedno či v škole, v obchode alebo na záchode :D Proste tanec beriem ako svoju najväčšiu záľubu v mojom živote!Moja druhá záľuba je herectvo, chodím do umeleckej školy na literárno dramatický krúžok.
AKÁ SOM?
Som veselý človek ktorý sa na všetkom smeje aj keď to je dosť trápne a smutné,lenže ja a smiech nepoznáme hranice.Milujem keď sa ľudia usmievajú, idú za svojim snom a bavia sa takýto ma byť život plný úspechu a veselých nálad. V mojom živote najviac mám rada trávený čas s Niki,pretože s ňou aj ked človek nechce dokáže rozveseliť celý dom.


Pomaly sa blížime k záveru a dúfam že ste nás aspoň troška spoznali a že to budete s nami tiahnuť naďalej a že sa vám náš tento článok páčil! 
Ďakujeme za prečítanie a každému komentáru pod článkom sa potešíme!


                                                                                    xoxo Rion&Nicki


1 komentár: